Att göra absolut ingenting!

Igår packade jag allt och förberedde allt jag kunde förbereda inför mini-semestern som jag och Molly åker på imorgon. Det innebar att jag idag inte har haft någonting att göra och det var hur skönt som helst!

Pratade idag med min älskade mormor. Hon var ledsen och nerstämd då hon i måndags var och "lämnade bort" (så som hon känner det) morfar på sitt permanenta boende. Det fungerar inte längre, har inte fungerat på väldigt länge, att ha honom hemma. Mormor håller på att gå under. Men hon tyckte att det var väldigt jobbigt. Jag pysslade snabbt ihop ett litet tycker-om-dig-kort till henne, som jag skickade iväg så hon får det på fredag:
Framsidan:


Insidan:



Imorgon tar en av tjejerna i endometrios-föreningen studenten. Vi har genemsamt köpt present och jag har "piffat till" den lite grann och även gjort ett kort från oss alla. Blev väldigt nöjd med mitt jobb och även lilla Karin verkade bli glad för sin present (jag är otroligt nöjd med arbetet jag gjort, det har ju ändå tagit mig 5 timmar totalt att göra!!!):
Anteckningsbok nr 1, att ha med på pilgrimsvandringen:


Anteckningsbok nr 2, att ha med på pilgrimsvandringen:


Studentkort, framsidan:


Studentkort, insidan:



Nu ska jag fortsätta göra absolut ingenting och bara ta det lugnt resten av kvällen. Tror jag ska måla naglarna lite och sen bara njuta av att jag imorgon ska iväg och få koppla av och göra det som jag mår bra av i 10 dagar, dvs vara med människor som gör mig glad, som får mig att må bra och bara göra absolut ingenting om jag så vill!!!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad fina kort :)

Hoppas du får en bra fortsatt dag!



Kram

2012-06-07 @ 13:18:05
URL: http://minendo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0