Mini-semester

Då var vi hemma igen efter 10 dagars mini-semester i Sigtuna och Stockholm. Vi har haft det hu underbart som helst! Fick träffa älskade syster, som jag saknar nåt enormt! Hann även med ett kort besök hos fina Frida och Philip, men vi började med 6 dagar i Sigtuna!

Väntar på stationen i Sundsvall på tåget:
image description

På väg till studenten:

image description

Det blev lite skumpa under studentfesten:
image description

Mys och prata mellan mig och Annie:
image description

Stolt som en tok!!! Alla 3:or får rösta vem som ska bli årets ROS och den gick till älskade Bubbas!!!
image description

Hann med lite solning:
image description

Mys på strandpromenaden i Sigtuna:
image description

Mys på Våfflan:
image description

Sällskap på stationen för fortsatt resa till Stockholm och Frida & Philip!
image description

Dom bor i ett litet och mysigt hus!
image description

Jag och Molly hade kaffe -och bollmys varje morgon!
image description

AW med finaste Frida!
image description

Morgon-mys med syster och moster!
image description

Promenad i regnet i Vitabergsparken:
image description


Promenad på ett blött Söder:
image description

Sen hem och baka choklad -och hallonmacarons!
image description

Blev bjuden på god sommardrink av syster!
image description

Grillat, potatisgratäng och vin till middag - bättre avslutning på semestern har jag inte kunnat haft!!!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0