Mys-dag med Alde!!!

Vaknde imorse med helvetisk smärta, efter en urjobbig natt. Men det skulle inte få hindra mig! Idag skulle jag åter igen få vara barnvak till sötaste Alde-Marie!!! Är man Tant Pernilla så är man och en av dom obligatoriska uppgifterna är då att man MÅSTE få mysa, gosa, puss och snusa på lilla Alde!

Sover så gott ute i vagnen medan jag dricker kaffe och myser:


Det är barnavälkomnande i juli för denna sötnos. Jag har scrappat en present, men som vanligt är jag så dålig på att INTE ge bort present. Vill även att denna speciella gåva ska Aldes finaste och udnerbaraste föräldrar Linda och Dennis, få privat så dom kan uppskatta den. Blir ju lite annat när alla ger presenter samtidigt och man hinner inte riktigt se vad det är man får. Därför fick dom denna barna-välkomnande-present i förväg:


Jag är så nöjd med tavlan och dom blev verkligen jätteglada!!! Lilla söta Linda började gråta, så jag tror att dom gillade den!

Nu ska jag passa på att förbereda blöjbyte och välling tills lilla gosan vaknar! Härliga tisdag!!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!

Jag undrar om jag kan mejla dig? Har också endometrios. Skulle vilja ställa lite frågor:)



/ Cajsa

2012-06-05 @ 18:19:18
Postat av: Pernilla

Hej Cajsa!



Jag har mailat dig på adressen du uppgav. Hör av dig med alla frågor du kan tänkas ha :)



Stämmer inte adressen så hör av dig igen här!



Hälsningar Pernilla

2012-06-06 @ 11:06:56
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0