Vårruset 2012

Vårruset 2012 blev en speciell sammankomst. Jag hade planerat, bjudit in, krånglat, suckat, stönat, fixat, betalat, fixat ännu mer, lagt ut för folk som inte behagar betala i tid och sen blev jag inlagd... 1 vecka före Vårruset. Inte direkt vad jag hade planerat. Blev utskriven 2 dagar före Vårruset och fick stränga order om att jag INTE fick lov att spring, ev gå i lagom takt. Ja ja, det löser sig nog. Efter lite krångel, bök och less på vissa så blev allt bra till slut. Vi hade fina tröjor med budskap på. Många frågade och vi berättade och pratade om Endometrios. Jag blev till och med intervjuad av självaste Peter Siepen strax innan start och fick berätta inför alla vad Endometrios är! Jag sprang/gick 5 km på 40 minuter och är hur nöjd som helst, med tanke på att jag varit inlagd 2 gånger på 1.5 vecka innan Vårruset! Hur vi såg ut? Vi var så här fina:

Marie, jag och mamma:


Hela gänget som sprang för endo-föreningen, samt vänner och anhörig för oss:


Jag och finaste Linda strax innan start:


Jag och underbara Anna (svägerska):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0