Stackars lilla patetiska lilla människa....

Det är lite intressant, när folk (kommentar "..." från inlägget Noll smärtlindring) inte har någon som helst förståelse för en kronisk sjukdom eller vet vad riktig smärta är. Att ens ge sig in och jämföra Ipren som smärtlindring är bara rent patetiskt, fast det förstår nog inte du, stackars lilla patetiska människa...

Jag är fullt medveten att morfin är beroendeframkallande, men det är den bästa smärtlindringen jag kan få i dagsläget, som ändå inte ger full effekt, och det är därför jag säger nej, när dom vill trycka i mig 70-80 mg EXTRA morfin när jag blir inlagd, då dom inte vet hur dom ska kunna smärtlindra mig.

Hade du, okunniga människa, läst vad jag skrivit och försökt ha nån slags förståelse för denna vidriga sjukdom, så hade du aldrig påstått nåt liknande. Läs om och försök förstå vad det innebär när läkare inte längre kan smärtlindra, när inte pcb (du får nog slå upp vad det betyder) längre hjälper, när min kropp inte bedövas av spinalbedövning (slå även upp detta, så du verkligen förstår) och än mindre av epiduralbedövning (slå upp detta också) - kom GÄRNA med förslag på vad 6 läkare inte lyckas med sista 6 månaderna, dvs HUR ska dom lyckas smärtlindra mig???


Tänk om du kunde vara lika tuff i verkligeheten som du tror att du är på nätet och iaf stå för vem du är med namn och diskutera detta som en vuxen människa! Blir bara mer patetiskt när du håller på så här... Om jag vet vem du är? Det kan du lita på!!! Hur? Den intressanta utvecklingen kallad: internet!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Obs! Morfin är INTE beroendeframkallande vid smärtlindring så länge man får rätt dos. Det är vid ångestbehandling den risken finns. kämpa på, kram!

2012-05-23 @ 20:00:37
URL: http://annfilosoferar.blogg.se/
Postat av: Sarah Nilsson

Ipren??? hahahaha vem har föreslagit det? Någon som uppenbarligen INTE vet vad riktig smärta är. Jag säger bara lycka till med din smärtlindring...MASSOR med kramar Pernilla <3

2012-05-31 @ 21:00:22
URL: http://nyalivetiharnosand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0