Klagomål

Jag har fått vissa klagomål på att jag inte uppdaterat. Men nu är jag åter! Har inte haft orken att skriva nåt. Har tillbringat 15 dagar på sjukhuset. Smärtlindringen fungerade inte så bra, sen gick det inte att trappa ner. Men tillslut fick jag ÄNTLIGEN komma hem. Insatt på två till tabletter. En som jag tycker är helt perfekt, Provera, ett gulkroppshormon. Det andra är jag inte överrens med läkaren om, men då jag inte fick träffa denne (jag var inlagd för endometriosen, och då går X INTE in på andra avd för att träffa patienten, utan jag får återkomma när jag blivit utskriven), men jag provar, så får vi se.

Nu har dagarna handlat om att se till att allt är klart inför julen. Jag är inte redo än. Jag har ju för sjutton tappat 2 veckor av december. Håller på att julbaka godis för fullt, men det blir inte i samma mängder som det brukar. Det hinnar jag inte.

Ska börja jobba på fredag igen. Det känns så där. Får se hur det går. Men det är bara 2 pass, sen är jag ledig i 9 dagar!!! En bra början måste jag säga.

Ska bättra mig på att skriva. Vet inte hur många som är intresserade av mitt smärtsamma och trista (enligt mig) liv. Få kommentarer om vilka som läser, men men så är det.

Kvällen har tillbringats i underbara släktens och vänners sällskap. Har haft den årliga glöggkvällen här. Fullt med folk och jag som värdinna - precis som jag älskar att ha det!

Sist men inte minst - lilla Molly är klippt och nyfriserad!

Före:



Efter:

Kommentarer
Postat av: ejja

sådärja! hon fick helt plötsligt ett ansikte! ;) blev jättebra ju!



på sönd natt kommer jag o lurv upp! hoppas vi kan ses nåt! vi är uppe till den 9 jan, typ 3 veckor!



kramis!

2009-12-17 @ 01:12:40
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååå sötaste mosters älskling! Nu ser hon ut som en riktig bebis igen :D

2009-12-17 @ 13:15:23
URL: http://jayhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0