Jag kontaktade tv4

Jag skrev ett mail till tv4. Det löd så här:

Hej!
 
Jag slog på tvn nu på morgonen, söndag, och det var precis dax att se nyheterna. Kl var 10 och jag missade vad han heter han som läste upp nyheterna. Men när han skulle avsluta varje nyhet, så sänkte han rösten och man hördes inte de sista meningen/orden som han sa. Varför pratar han inte i samma tonläge hela tiden så man får höra hela nyheten??? Jag hade svårt att höra vad han sa, och jag är ändå bara 30 år, hur ska då inte äldre människor tycka???
 
Mvh Pernilla Nordstrand


Jag fick det här som svar:

Hej Pernilla,
Tack för ditt mail, jag har skickat det vidare till Jesper Börjesson.
Mvh Astrid, nyheterna/nyhetsmorgon TV4


Efter nån timme fick jag det här svaret:

i subjektrutan stod det: förlåt!

hej pernilla
det var jag som läste nyheterna i söndags. tack för ditt mail. jag lovar skärpa mig tills nästa gång.
tittarreaktioner är viktiga för oss.

mvh jesper börjesson

Jag troddet inte jag skulle få ett personligt svar tillbaka - BRA GJORT TV4!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah men syster då! Det är ju bara du som tar dig tiden att klaga över sånt :P

2009-11-25 @ 15:47:49
URL: http://jayhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0