Grattis på kanelbullensdag!!!

Idag var det dax för två firanden. Den första var kanelbullen - det firade jag genom att baka lite kanelbullar, som jag sen tog med hem till föräldrarna där firande nummer två skedde- min älskade pappa!!! Fast han fyller inte år förrän på onsdag, men då är han tydligen i Sun Valley, CA, USA. Käraste syster fick så klart en påse att ta med sig på bussen hem till Umeå. Alla smakade och tyckte det var jättegoda kanelbullar, utom just X. Du äter aldrig nåt jag bjuder på och var otrevlig som en gris. Varför håller du på så där när det är folk i närheten? Du är bara jävligt otrevlig... Du sa nej till väldigt mycket och det tänker jag komma ihåg. Nu skiter jag i dig - är less på att du kan bete dig hur som helst och komma undan med det. Skönt att du åkte hem tidigt... Resten av dagen och kvällen var hur trevlig som helst. Skjutsade älskade syster och gulliga C till bussen, sen tillbaka till föräldrarna. Världens bästa moster och morbror kom på kvällen och jag fick åka hem med dem - underbara människor!!!

Nu sitter jag i soffan och myser i min nya pläd med en kopp te och kollar på film - the Bourne Supremacy. Har alla tre filmerna, men det har liksom aldrig blivit av att jag sett dem. Har sett första säkert 7 gånger och nu såg jag slutet. Har av nån anledning aldrig sett hela, men såg som sagt sista 40 minuterna nyss och nu är det nr II i triologin som gäller. Konstig handling hittills, men jag måste ge den ett försök i alla fall...

Nu mys i pläden med en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0