Då var jag officiell då.

Vaknade imorse med en sån jävulsk smärta. Rullade ur sängen och tryckte i mig tabletter så fort jag kunde. Tog en snabb varm dusch men det hjälpte inte alls. Ut med Molly som inte ville göra någonting alls förutom att mysa och leka med katterna, som följde med som två fripassagerare. När vi kom in så vet jag inte om hon hunnit med att göra sina behov eller inte. Kusin Mathias kom vid 10-tiden och hämtade kattburen. Strax efter 10.30 kom söta Ann och hämtade mig. Fick skjuts till AF och blev inskriven. Jag är nu officiellt arbetslös. Kul.

Hem och ner i tvättstugan. Mellan tvätta och hänga blöt tvätt så låg jag utslagen i soffan och försökte överleva. När tvätten var klar och jag märkt att ena maskinen inte centrufugerade tvätten (dvs tokblöt tvätt som det bara rann om...) så stressade jag och Molly iväg på fortsättningskursen på Rallylydnad. Molly gjorde så gott hon kunde, med tanke på att hon inte mår så bra. Nu ligger hon, igen, bredvid mig i soffan och bara sover...

Imorgon är det dax. Molly ska upp till veterinären och kolla varför hon inte mår bra, samt att uvi är borta. Även lilla stackars Wilmer ska upp. Vi ska kolla om hans lungödem har blivit bättre av vätskedrivande tabletterna eller inte. Jag hoppas hoppas hoppas så mycket att det ska vara så!!!! Känns hur jobbigt som helst att åka dit imorgon. Nu håller vi tummarna för Wilmer!!!!! Allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0