Jaha, vad har hänt här hemma då???

Sen kalaset så har jag i stort sett inte gjort så himla mycket.

Fredag var det lite återhämtning och litet kalas för trevliga Maria på fm.

Lördag hände inte mycket. Låg med en feber som ena stunden fanns där och nästa inte. Tillslut ignorerade jag den och söta Ankie kom över och bjöd mig på en otroligt trevlig kväll ute på stan och inne på några krogar. Pizza på Navet fick avsluta kvällen. Molly hade hämtats av syster, som är hemma från Umeå (jipppiiiii), tidgare på lördagen så jag fick sova ut HELA söndagen!!!

söndag em så körde jag bort bilen till Ankie och söta hon skjutsade ut mig till middag hos föräldrarna. Eller jag körde och hon åkte med! Gud så jag saknar att ha en BIL!!! Molly blev överlycklig när jag kom, som vanligt. Det är få som kan vara så lycklig som hon blir när man kommer hem. Lilla söta bebisen min. Det bjöds på oxfilé-middag på kvällen och skjuts hem av syster.

Måndag var det inte mycket som hände. Jag åkte dödsbil ut till Alnö för lite våffel-lunch. Dödsbilen kördes som vanligt av morfar och jag var i vanlig ordning livrädd hela tiden. Lunch tillsammans med morföräldrar, mamma och minsta kusinen som är 19 år. Jag stannade kvar med mamma och umgicks med henne. Såg Pearl Harbor tillsammans och början av hockeyn. I sista pausen åkte jag hem och hade tänkt komma i säng tidigt, men så blev så klart inte fallet. Ja ja, det är ju ändå påsk.

Tisdag var det dax för kalas igen. Ann kom över med sina 5 ungar och Molly blev lycklig som vanligt! Det kalasades på kakor och rulltårtsbakelser.


Mio, Embla och Freja.


Mamma Ann, Mio i hörnet.


Mamma Ann, Nova, Saga och Mio.


närmast i bild: Nova, Freja, Embla och Saga.


Mio och Molly.


Molly, Nova, Mio och Freja. Att bo i en etta med 5 ungar blir lite tråkigt för barnen så då slog vi igång Törnrosa.


Molly är inte van med så många som ska leka och gosa hela tiden, så hon tog en sovplats och somnade.


Embla och Molly.

Mamma kom hit efter jobbet och jag bjöd på middag och fick sen skjuts ut till Timrå, där jag skulle vara barnvakt till Ann´s ungar. Vilka otroligt snälla barn!!! Gjorde precis som jag sa och alla var i säng i tid. När hon kom hem var det meningen att hon skulle skjutsa hem mig, men vi gjorde så att jag tog bilen hem och skulle köra tillbaka den dagen efter, dvs idag.

Idag, onsdag, så klev jag upp, duschade och tog ut Molly på en snabbkissrunda (var det tänkt). Hon höll på i 25 minuter och vägrade att bajsa, så till slut fick vi åka med endast en nykissad Molly. Bil ut till Ann för lite frukost och innan jag kom därifrån så var kl 16. Väldigt trevlig dag måste jag säga. Molly är helt slut! Hon är verkligen inte van med så många barn som låter hela tiden. Men det gick hur bra som helst. Hon var så duktig hela tiden!!! Nu sover hon här bredvid mig och vi inväntar Grey´s Anatomy och lite senare True Blood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0