Hur kan jag enkelt sammanfatta???

Jag har fått lite påtryckningar om att jag inte har uppdaterat mitt liv. Det är så jäkla mycket som hänt, så det får bli kortfattat, det jag kommer ihåg.
  • Har äntligen fått kontakt med FK. Jag har en underbar kurator, Å, som har ringt och skällt och tjatat och stått i och sett till att jag har fått en handläggare! Han ringde mig i slutet av veckan och berättade hur det ser ut framöver. Vad som sades och pratades om, kan jag inte ta upp här, då jag inte vet vilka som läser/försäger sig/för vidare till obehöriga, men det kommer nog att bli bra. Samt han skulle ordna så jag fick mina pengar senast tisdag 26/1. Vilket jag också fick!!! Nu är nästa förändring i mitt liv den 9/2. Jag vet mer efter då... Känslor inför detta: konstigt, spännande, skrämmande, oroligt.
  • Fredagsmys för första gången på länge.
  • Supertrevligt sällskap av bästa Anders i lördags tillsammans med hockey och pizza. Hur gott som helst!!! Under matchen blev det en spontanbestämd utgång. Hade verkligen inte tänkt gå ut, men jag var tydligen väldigt lätt att övertala *ler* Det uppskattades visst inte av vissa, men det är inte mitt problem. Hade en fantastiskt trevlig och rolig kväll, som lite förstördes av yttre omständigheter.
  • Söndag innebar smärta till tusen och många frågetecken. Middag hos farmor på kvällen och lite mer mys på natten.
  • Måndag hände inte mycket. Möte på jobbet på eftermiddagen. Gick sen en sväng på stan själv (hur skönt som helst) och hittade en STOR sjal på rean. Hem och tog det bara lugnt.
  • Tisdag var det dax att åka upp med lilla älskade Wilmer till veterinären. Han har blivit lite sämre så jag ville kolla upp honom, samtidigt som jag ändå skulle ta och vaccinera båda kissarna. Det slutade inte som jag hade tänkt. Wilmer´s njurvärden är skyhöga. Hans blåsljud på hjärtat har blivit värre. Ska tillbaka om 2 veckor med honom och göra ett ultraljud på både hjärtat och njurarna för att se hur mycket njurfunktion som finns kvar och hur stort blåsljudet är. Därefter får vi se hur det blir. Värsta tänkbara senario: njurarna fungerar inte... Jag vet att älskade pojken min lever på lånad övertid, men jag vill ha hon kvar ett tag till. Jag är INTE redo att släppa honom än. Hem och åt lite lunch. Sen en promenad tillbaka dit upp med Molly för att ge henne sin vaccination. Hela familjens dag kan man säga! Molly fick ett täcke som jag köpte där uppe. Varmt och skönt, så nu slipper hon frysa när superkylan kommer tillbaka. Ner på apoteket och hämtade ut Wilmer´s recept och tog en sväng på stan, igen. Denna gång hittade jag en otroligt fin och söt stickad klänning på Indiska, samt en annan klänning. Den stickade tror jag att jag ska bo i...
  • Fick trevligt besök ikväll, eller i tisdags kväll ser jag nu att det blir, och det bestämdes då att det kommer att bli en spontan roadtripp imorgon kväll! Jag ska äntligen ner och få träffa mina underbara ungar och deras mamma!!! Åh vad det ska bli roligt! Spontan roadtripp med sötaste Ankie - kommer bli hur kul som helst! Vilken underbar människa som ändrar om sin resa, bara för att vi ska kunna få åka med!

Ja vad händer annars framöver? Jo jag och Molly kommer att börja kurs igen! Rallylydnad står på schemat och vi börjar imorgon, eller senare idag vill säga. Ska bli fantastiskt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0