Min vän

Du introducerade mig till Weeping Willows. Du skickade mig skivorna. Jag lyssnade jämt på dem tidigare. När jag gör det nu så tänker jag bara på dig och det gör så ont i mig.


Det är sällan du kommenterar mina inlägg. Men jag tror mig ha listat ut vilken signatur du använder. Undrar bara vad den står för... Jag är ganska så säker på att det är du, till 99.9% säkerhet. Har jag rätt???


Gud så jag saknar dig min underbara älskade vän!!! Gjorde jag fel som skickade brevet? Har du ens fått det? Jag vet inte och kommer nog inte få veta heller...


Nu blir det lite WW.

Kommentarer
Postat av: Skatan

WW är farliga saker! Jag har inga minnen till dom, men det gör ändå lite ont när jag lyssnar på deras skivor? Men jag lyssnar ändå. När jag inte orkar vara på bra humör.

2010-07-27 @ 18:17:28
Postat av: P

Ja WW kan vara både farliga och otroligt jobbiga att lyssna på. Men dom är perfekt att ha när man ha en jobbig/dålig dag, precis som du sa, när man inte orkar vara på bra humör!

2010-07-27 @ 22:13:02
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0