Östersund

Efter ett kaosartat samtal i måndags fm, så fick jag tok-packa och slänga mig i bilen och åka till Östersund. Bilen gick tillbaka hem till Sundsvall på kvällen, dock inte med mig, utan med min Brittis bakom ratten. Varför? Hennes hund hade varit med om en bilolycka och låg nersövd på djurkliniken. Som den vän jag är så ställer jag självklart upp!!! Hade det hänt mig så hoppas jag att mina vänner skulle göra samma sak för mig!

Tur det gick bra med vovven, så bra det kan gå när man blir släpade efter en bil. Lilla stackars Star!!!

Sitter nu på Rett Center. Stora fina lokaler. Underbar mat, hela tiden. Härlig personal och trevliga familjer. Otroligt givande dag idag. Nu snart middag sen blir det en tiiiiidig kväll. Var upp och skuttade 06.45 imorse efter en überstressig dag igår. Ganska trött och slut i knoppen nu, men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0