Happy happy!!!

Igår, tisdag, så var jag in en sväng på jobbet. Skulle hämta lite papper och ville säga hej till mina kollegor. Behövde uppgifter från min chef till FK´s roliga papper som ska skickas in. Vi pratade lite om hur jag mådde och lite annat. Sen frågade han mig om jag hade ett par minuter över. Självklart sa jag. Han knappade och blippade på sin dator, skrev ut 2 papper och sen kom det jag fasat för. Först lite bakgrunds-info: När jag fick sluta praktiken så fick jag en behovsanställning på 1 månad. Jag hann arbeta drygt 1.5 vecka in på den innan jag blev sjuk och inlagd på sjukhus (har även haft 3 sjukdagar däremellan). Har funderat över hur det kommer att påverka min chans att få en anställning. Min chef, F, pratade lite och berättade hur nöjda dom varit med mig, den lilla tid dom sett hur jag arbetat och att dom ser en stor potential i mig och att sättet jag arbetar på visar att jag kommer med all säkerhet att bli en av deras topp-säljare. Sen lämnade han fram ett papper och frågar om jag är intresserad av att få en 6 månaders anställning hos dom. Efter dom 6 månaderna så pratas vi vid igen och då finns chansen att få en vanlig tillsvidare-anställning!!!! Åh vad glad jag blev!!! Skrev under direkt!

Imorgon ska jag jobba mitt första pass sen jag blev inlagd. Det känns lite nervöst, men jag kommer att ta det lugnt och det får gå som det gör. Det kommer nog ta nån dag innan jag är tillbaka igen så som jag var innan jag blev sjuk.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jiiiihhaaaaa bruden! Vem hade anat detta för ett halvår sen? Stoooort grattis gumman. Synd att vi inte pratar och träffas längre. Kram Sarah

2010-11-18 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0