Tillbaka en snabbis bara.

Har inget internet. Därför lite tomt här, men under nästa vecka borde uppkopplingen fungera och jag kan vara social igen!

Lite snabbinfo om vad som hänt: har börjat jobba och gud så jag trivs! Längtar tills nästa dag så jag får gå till jobbet - så har jag aldrig känt förut! Molly ska snart skolas in på dagis. Fram till dess är hon hos farmor på dagarna tills jag slutar och det har väl gått bra, hittills iaf. Annars händer det inte så mycket. Jag går mest och väntar på att nästa dag ska komma så jag får jobba och att det ska bli den 26/10 så jag får göra min MR. Sen är det 2 veckor tills jag får besked om vad MR visar - spännande!!! Är helt övertygad om att det kommer att visa positivt. Blir det inte så, så får jag ta det då.

Jag märker på mig själv att jag mår så otroligt himla bra nu för tiden. Jag har lyckats gått ner snart 5 kg sen jag kom hem från Spanien, utan att göra någonting speciellt. En J sa igår att det är nog för att du mår bra. Jag tror hon har helt rätt. Jag mår fantastiskt bra just nu. Jag har ett jobb jag fullkommligt älskar. Jag har en familj som är underbar. Jag har lilla Molly som är det bästa jag har tillsammans med katterna. Visst smärtorna är som dom är, men det märker jag att nu när jag trivs så bra på jobbet så är smärtorna mindre också. Fick en smärtattack mitt under ett möte i onsdags, så jag fick lämna rummet. 10 min senare så var jag tillbaka. På rasten lite senare, kommer ena chefen fram till mig och frågar hur det går och om jag orkar vara kvar. Dom är så otroligt underbara mina chefer. Fick ringa en av dem igår, lördag, och han berättade då att dom är otroligt nöjda med mig och ser en otrolig potential i mig och att dom är riktigt glada över att jag vill och kan jobba för dem! Hur roligt som helst att höra!

Nu ska jag hem till den internetlösa lght och fortsätta vila lite. Idag är inte smärtorna alla på den snälla sidan, mendet tur att det är helg, så jag kan återhämta mig helt!

Kommentarer
Postat av: Elin Norberg

Åh, du är snäll du Pernilla :D (ang. kommentaren du lämnade i min blogg) Tänkte på det vi pratade om idag på rasten och jag lider med dig som ska ha sådana där smärtor :(

2010-10-14 @ 23:04:06
URL: http://www.elinnorberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0