Men varför???

Tänk om jag en enda gång kunde falla för en kille som inte är upptagen eller senare visar sig vara en skitstövel... Jag kan inte sluta tänka på dig. Du finns där precis hela tiden!!! Jag vet att du är upptagen och jag försöker allt jag kan att inte vara otrevlig eller nåt annat. Tänk om du bara kunde se vilken fantastisk människa jag är! Du är ju bara helt underbar. Snäll, söt, trevlig, underbar, lätt att prata med - ja du har allt! Tyvärr är det nån annan som också har upptäckt det, innan jag hann berätta det här för dig. Hade jag varit hon, så skulle jag aldrig släppa taget om dig... Hur ska jag få dig ur tankarna???

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grotta inte ner dej utan gå vidare. Det finns med stor sannolik fler goa killar där ute och även för dej. Att deppa ihop löser aldrig några problem utan se framåt och håll huvudet högt!

Ha en bra dag!

2010-09-27 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0