Härlig helg

Vilken fantastisk födelsedag jag hade! Många presenter och uppskattat fika tillsammans med allt besök gjorde min dag helt underbar! Planen var sen att göra en tidig kväll, men efter att ha plockat undan och diskat och städat så var klockan ändå mycket mer än planerat.

Var riktigt trött på lördagmorgon när jag klev upp. Terapiutbildning stod på schemat, både lördag och söndag. En fantastiskt härlig helg med många skratt och mycket prat. Molly visade ännu en gång att hon är en fantastiskt hund, men att det är jag som inte tänkt mig för utan hindrat henne. När störningsmomenten var borta, så var hon exemplarisk! Ska bli väldigt spännande att gå ut på praktik nu efter den här helgen. Snart är det dax för examen och efter den här helgen, så är jag inte nervös längre. Molly kan, och har kunnat hela tiden, nu är det bara jag som måste visa att jag litar på att hon kan sitt jobb, och det vet jag att hon kan nu efter denna helg. Ett riktigt Halleluja-moment så att säga!

Med det sagt, så ska jag använda mig av lite presenter, dvs scrapbooka lite grann. Min nya hobby som jag bara älskar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0