Super Bowl!!!

Sitter vid detta tillfälle och njuter!!! Det är ÄNTLIGEN Super Bowl-söndag!!! Som jag har väntat!!! Just nu leder Green Bay Packers med 14-3 mot Pittsburgh Steelers, vilket är bra, väldigt bra! Heja Packers!

Annars har det inte hänt så mycket, inte mycket jag kan gå in på här dock. Har varit ett par turbulenta dagar, men allt har löst sig till slut, så det är ingen idé att dra upp det just nu.

Hade älskade moster och morbror här på besök idag, semel-och-prata-av-mig-besök. Jag älskar min moster nåt helt otroligt. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Jag kan prata med henne om allt mellan himmel och jord. Hon stöttar mig i allt och det betyder så himla mycket. Speviellt när andra inte gör det samma, andra som jag förväntar mig skulle stötta och finnas där.

Hade en sån fantastiskt bra och smärtfri dag igår, lördag. Men så klart så slog det till under senkvällen/natten. Extra morfindoser och lite sömn. Vilket resulterade i att jag vaknade med en strålande och skärande smärta imorse. Den här sortens smärta har inte funnits tidigare, så det gör mig lite orolig. Men jag inväntar mitt försenade läkarbesök, mitten av januari, skulle jag fått ett återbesök, så får vi se vad dom säger. Smärtorna har i alla fall gett med sig lite nu, så jag ska göra mig klar och krypa ner under täcket så får vi se hur länge jag orkar vara vaken och se matchen.

Får se hur mycket bloggande jag orkar med under veckan som följer. Tisdag den 15:e är nästa förhandlingsmöte, om 1 vecka drygt. Det finns inget jag kan påverka för tillfället, men ändå finns det en nervositet och stress-känsla i kroppen. Vill bara ha dagen avklarad så jag vet vad som händer nu och hur jag kan gå vidare med mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0