Jag blir så jävla förbannad!!!

För 1.5 vecka sedan kom jag ut till min lilla bil och då hade nån idiot smällt min fönsterruta i baksätet. Det var bara det lilla fönstret och den/dom hade inte tagit sig in i bilen. Fick tag på ett företag som kunde fixa mitt lilla fönster, relativit billigt. Igår kväll bytte jag parkeringsplats från nersidan, upp till ovansidan. Kunde inte sova i natt och jag hade fönstret öppet, när jag vid 1.20-tiden plötsligt hör något som jag tyckte lät som ett bil-larm. Öppnar fönstret på vid gavel och tittar ut. Ser 3 killar springa iväg från vår parkering och hör att det låter som om signalhornet på min bil, som om det har hängt sig och hela tiden står och tjuter. Jag slänger på mig en jacka och skor och tar med mig min lilla vakthund. Kommer upp till parkeringen och ser då att det är min bil dom varit på igen. Denna gång är det inte bara fönsterrutan som är inslagen. Nu har dom lyckats veva ner bakrutan, därefter låst upp förardörren och tagit sig in i min lilla bil. Där har dom försökt tjuvkopplat bilen genom att rycka loss skyddet under ratten och dragit loss alla kablar. Dom har även försökt öppnat huven. På nåt sätt har dom gjort nåt så signalhornet står och tok-tjuter. En granne kommer utspringandes och hjälper mig att få av oljudet. Jag ringer därefter polisen och dom är på plats inom 1.5 minut. 2 bilar med blåljus och skrikande däck. En drar iväg direkt för att leta efter dom tre idioterna och den andra stannar hos mig. Dom tar fingeravtryck och gör anmälan. Underbara poliser!!! Jag var helt förstörd, tårarna bara rann och jag visste inte ens mitt eget mobilnummer när dom frågade om mina uppgifter. Att bara då få höra: "vi har ingen brådska, utan vi tar det lugnt nu och andas bara", sen lägger tjejen bara en hand på min arm och stryker mig lätt. Att bara få lite medkänsla och att dom verkligen visar att dom bryr sig, betydde så himla mycket. Nu står min lilla söta bil på parkeringen. Inlindad med polis-avspärrnings-band och jag sitter inne och bara gråter. Det känns fördjävligt att dom ska göra så här mot mig! Vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här??? Jag blir så jävla förbannad!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Men jisses vilket drama, hoppas hoppas de får fast dem!

2011-03-28 @ 22:14:16
URL: http://annfilosoferar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fan vad arg jag blir när jag läser det här! Så sjukt elakt och orättvist..

Hoppas att polisen får tag på dom!



Massa, massa kramar till dig min vän <3

2011-03-28 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0