Avslut och ny framtid?

I fredags hände det som jag väntat på och ofta längtat efter. Jag hade möte med min chef och vi tog ett gemensamt beslut att jag ska sluta. Hon var snäll och sa upp mig, så jag skulle slippa alla karensdagar. Nu är jag tillbaka på ruta ett igen, på alla plan.

Ryggen är så där, men det går åt rätt håll iaf. Endo-smärtorna är upp och ner. Just nu mår jag inget vidare, är en hel del andra saker som spökar, och just nu vet jag inte hur jag ska lyckas lösa allt...

Idag har jag iaf varit effektiv. Har bakat semlor, tekakor, tvättat 4 maskiner samt hunnit med härlig långpromenad med Molly efter dagis. Hon får gå kvar på dagis under "uppsägningstiden" nästkommande månad. Det gör så ont i mig att jag inte har råd att ha kvar Molly där. Hon älskar dagis! Hon skulle så behöva att få vara kvar med sina kompisar, men min ekonomi håller inte för det...

Nån som har ett jobb över till mig, typ kontoris/receptionist så hör gärna av er!!!

Ja ja, det finns en mening med allt sägs det, så det är bara att invänta meningen med mitt liv! Hoppas den är på ingång snart bara...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Pernilla!



Det var länge sedan jag skrev här, men jag tittar in med jämna mellanrum för att se hur du har det. Läste om din barnlängtan och förstår din smärta och sorg så väl... Det är orättvist..!!!



Läste även detta på Aftonbladet, http://www.aftonbladet.se/halsa/article14269375.ab



Vet inte om du sett..? Jag blev alldeles kall... Sådant får bara inte hända.



Var rädd om dig! Stor kram

2012-01-27 @ 10:41:46
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0