Idag fortsätter väntan

Igår kontaktade jag återigen smärtmottagningen för att försöka få min "underbara" smärtläkare att ringa. Det är 3e gången på lika många veckor (sen jag blev utskriven grån gyn) som jag försöker få tag på honom. De andra gångerna har han bara skrivit ut ännu mer smärtstillande utan att ringa och det är att prata med honom jag behöver! Nu har jag skickat ett mail, igår, till honom där jag berättade hur jag mår och vad som är fel. Det har snart gått 24 timmar sen jag mailade och ännu har jag inte hört nåt. Problemet är att jag ska jobba på lördag, men det kommer inte att gå. Jag får fortfarande inte sova på nätterna, pga den nya medicinen Cymbalta och det tär otroligt mycket på kroppen. Att gå och vara konstant trött är fruktansvärt jobbigt. Var ut med Molly imorse vid 10 och vi gick runt kvarteret som vanligt. Det var runt 5-7 minuter beroende på hur snabbt vi går. I morse var det -20 grader så vi gick relativt snabbt och det slog ut mig fullständigt. Smärtan is killing me!!! Att ha denna smärta hela tiden och att inte få sova är ohållbart! Julaftons natt är den första natten sen den 15/12 som jag har fått sova en hel natt och då sov jag i 12.5 timme. I natt blev det sömn från 4.25-9.30...

Nu ska jag fortsätta vänta på samtalet... Ska passa på att vila i soffan under tiden och mysa med Molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0