Måste blir bra snart

Det har varit en jävligt tuff natt. Vid 3-tiden var jag väldigt nära att åka upp på akuten. Fick inte ta fler tabletter och värken var galen. Då när det var som jobbigast, så kommer Molly och kurar ihop sig tätt tätt tätt intill mig och rakt över vid magen. Värmen från henne lindrade lagomt så jag kunde somna. Vaknade vid 7-tiden av katten som absolut vill gå ut. Släppte ut honom och tog tabletter. När jag sen skulle kliva upp vid 9 så hade dom börjar verka så det är okej nu.

Idag kommer Vanja upp och hälsar på. Lite typiskt att jag ska må så här då, men det är som det är. Nu ska jag ut med Molly sen ner på stan och möta upp henne.

Håll tummarna för mig att dagen går bra!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vännen. J*vla endo... Hoppas det blir lite bättre snart!! KRAM

2009-11-21 @ 11:28:45
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0