Inte överrens

Idag är jag och smärtorna INTE överrens. Vaknade imorse och kom knappt ur sänge. Ingen bra dag för det så jag skulle gå upp till veterinären med Molly för efterkoll. Lyckades ta mig upp och trycka i mig tabletter. Avvaktade en timme. Inget hände. Tog en VARM dusch. Hjälpte inte heller. Väntade en timme till. Lite släppte det. Började gå den 20 min långa promenaden upp och det gick inte alls så bra. Fick stanna flera gånger och sätta mig ner för att inte falla ihop av smärta. Folk kollade konstigt på mig när dom åkte förbi i sina bilar. Allt var bra med Molly så vi avklarade besöket snabbt. Sen skulle vi gå hem igen. Samma visa igen.

Väl hemma så blev det vila i soffan. Behövde ta mig ner på stan och hämta ut recept till Molly, så det var bara att bege sig ner. Passade på att göra klart bolaget inför imorgon samt köpa hem lite mat. Blev till att ta bussen hem, då jag knappt kunde stå upp.

Molly fick springa ute och leka med Strumpan och bollen, då jag inte klarade av att gå nån sväng med henne. Lyckades fixa lite middag, men nu är det inte alls bra. Blir till att ligga i soffan resten av kvällen och hoppas det släpper snart.

Paula ska komma hit med lite förpackningar av den amgiska drycken Kyäni, som jag ska få testa i 10 dagar. Fungerar det så måste jag börja ta det dagligen. Tänk om jag bara hade en bra helg sist och att det var därför det kändes så bra. Nu provar jag i 10 dagar och då borde jag märka av nån effekt eller inte. Håll tummarna för att det hjälper. Jag vill ha ett normalt liv igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0