Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 6 - fredag 30/4:
Vaknade med lite feber och ont i kroppen. Molly var hur trött som helst och jag fick väcka henne vid 12-tiden för att gå ut FÖRSTA gången. Vi lekte på baksidan en stund, sen in med bebis och ner en sväng på stan. In med pengar på konto, och därefter inhandla lite matvaror. Hem och kände mig helt slut. Kroppen värkte så jag la ner mig på soffan en stund. Vaknde efter 2 timmar. Ut med bebis igen. Jag tänkte ta en längre promenad med henne men hon drog in mot innergården och ville springa runt där och jaga lite katter. Valborgsmiddag och mys i soffan. Frös som en tok så jag tände lite ljus och gjorde mig en kopp te. Värmen kom tillbaka till kroppen. Nu ska vi ut en sista sväng sen blir det sängen. Har INTE tid att vara sjuk nu.

Tablettintag: 0!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0