Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 3 - tisdag 27/4:
Vaknade efter få timmars sömn av jävulska smärtor. Ringde gyn - inga tider idag. Alternativet var att sitta på akuten tills jag fick träffa en läkare, dvs efter kl 16, hade jag tur så kanske det blev tidigare, eller stanna hemma och pina mig igenom eländet med tabletter. Jag valde de senare. Har levt på soffan med höjd dagsdos av smärtlindring.

Det började ge med sig under eftermiddagen. Hjälpte grann-sonen med lite spanskaläxa och då började eländet om igen. Visste inte hur jag skulle klara av att gå på massagekurs ikväll med Molly, men tänkte att jag måste ge det ett försök iaf. Började packa ihop alla saker och ville dubbelkolla att jag hade med mig allt. Kollade mailen och reagerar på datumet. 28-29/4 är kursen. Idag är det den 27/4. Jag hade tagit fel på datum! Jäkla tur jag kollade innan jag gick iväg! Det blev istället en lugn och skön promenad i skogen med Molly, med flera stopp där jag fick sätta mig ner och vänta på att smärtorna gav med sig. Det var dagens händelser.

Efter dom första 3 dagarna var jag helt smärtfri. Nu har jag testat i 3 dagar igen - inte smärtfri. Men jag ger mig inte. 11 dagar till av testperioden.

Tack kära A för din omtanke och att du dök förbi på en kaffe, när du hörde jag var dålig. Bra vänner är få - tack för att du finns! Det var precis vad jag behövde, samt lite Molly-hjälp.

Tablettintag: 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0