Hemma, typ.

Ja då är jag hemma igen efter 2 dagar med pcb och morfin-injektioner. Kom hem vid 15-tiden till föräldrarna och la mig direkt i soffan. Smärtorna slog till efter 20 minuter. Jag har nyss kört hem till mig och fråga mig inte hur det gick till. Kan knappt stå upp. Men vad ska jag göra? Mamma och pappa åker imorgon, onsdag till Nice och det betyder att min hundvakt försvinner. Katterna skulle alltid lösa sig, men Molly kan jag inte lämna till vem som helst. Fast å andra sidan kan jag inte ens ta mig mellan soffan och toaletten utan att krypa, så hur ska jag kunna ta mig ut med henne?

Gud så less jag är på det här eländet nu.

Spanien - 5 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0