Kräftskiva och smärta

Igår, lördag, var jag bjuden på kräftskiva hos min underbara vän Sarah. Det var hur trevligt som helst! Spenderade natten här i H-sand och vaknade imorse vid 8-tiden av smärtorna. Tabletter intogs och jag försökte somna om. När resten av familjen vaknat så började maken i huset, Fredrik, att göra frukost. Jag plockade undan efter gårdagen och fixade disken och lite annat (medan resten av sova-över-gästerna rökte och kollade på tv). Smärtorna började långsamt komma, mer och mer. Åt frukost, sen intog jag vågrättläge i soffan. Där har jag sen legat hela dagen. Sarah blev sämre hon med eftersom och nu ligger vi här som två döda gnuer. Jag har både Molly och bil här uppe, så jag har fått ringa mina kära snälla underbara föräldrar. Dom är nu på väg upp. En av dem, troligtvis pappa, kommer att ta min bil hem med Molly, medan mamma kör in både mig och Sarah på sjukhuset. Tur man kan samåka ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0