Nervöst

I fredags träffade jag kuratorn. Vi gick igenom lite inför mötet med FK och Frösunda som kommer att ske imorgon. Hur nervös som helst inför det. Som tur är kommer Åsa, min kurator, att vara med som stöd och hjälp. Jag har ingen aning om vad som kommer att sägas eller hända eller ske. Nervöst, men det är ändå inget jag kan styra över så det är bara att vänta och se vad som kommer att ske.

Är hur trött och slut som helst idag. Smärtorna har varit hemska idag. Underbara söta Caroline var här på eftermiddagen och gick ut med Molly åt mig. Har legat precis hela dan i smärtor, men dom släppte eftersom vid 16-tiden och nu känns det okej - inte bra, men uthärdligt.

Var uppe till 4 imorse, dock inte för smärtorna, utan för den årliga finalen i amerikansk fotboll - SUPER BOWL!!!!  Efter mycket om och men så fick jag även sällskap och natten blev underbart mysig och trevlig - nej inte på det sättet!!!

Ikväll var jag på hockey med mor och Hasse. Hockeyn var inte så bra, men jag har fått skrattat och njutit av livet.

Nej nu är det sängen som hägrar. Behöver ett par timmars mer sömn än jag fick i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0