Ovärderlig omtanke

Har fått en hel del sms nu när jag legat inne på jsukhuset. Dom är helt ovärderliga för mig!!! Om ni bara visste hur mycket dessa betyder för mig!!!

Här kommer ett utkast på några:

"Åh, kunde jag göra nåt för dig skulle jag görat direkt... Skickar dig en bamsekram iaf."
"Hej älskade vän, åh vad jag tänker på dig! Vi får ses snart! Många styrkekramar till dig"
"Tycker om dig o du är en underbar vän. Kram"
"Oh, skruttan då... Gör mig ont att höra... :(  ..... Allt gott till dig! Kraaaaaaaaaaaaaaam!"
"Hej. Såg att du hade fått åka in igen. Har bara inte vetat vad jag skulle skriva. Vet ju att inget hjälper, men har tänkt mycket på dig de senaste dagarna. Finns om du ehöver prata, och hoppas du kan hitta vägar som hjälper dig igenom alla tankar som snurrar... Kram..."
"Åh kära vän! Jag kan inte ens föreställa mig allt det svåra du går igenom!!! Om det finns nåt jag kan göra för dig så hoppas jag att du säger till... Vad som helst! Kramar!!!"
"Hej gumman... blir så otroligt ledsen att göra att du är dålig igen. ..... En bamse kram på dig också."
"Man vill hjälpa men kan inte, frustrerande!"

"Jag tycker du skulle vara med mig. Äta kladdkaka, kolla på scary movie, spela spel..."


Kommentarer
Postat av: ejja

så bra! :) ja, allt gick väldigt bra på hemvägen! jonas är en klippa :) cash blev lite väl varm i sin bur dock, men de gick de med :)



kärlek i massor till dig skruttis!

kraaam/ moi!

2010-01-11 @ 00:41:36
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0