Sjukhus

Vaknade efter en tuff smärtsam natt. Försökte äta frukost, gick inte. Ringde gyn och fick en akuttid, 12.50. Efter 7 minuter ringer läkaren som har akutjouren. "Kan du komma in nu direkt?" Fick skjuts in av Johanna (inte syster) och fick hjälp med en pcb. Johanna sa: "Nu har jag en helt annan förståelse för hur ont du verkligen har."

Kom hem och tog det lugnt hela dagen. Började känna hur smärtorna börjar om, så jag la ner mig i soffan och kollade på film. Pappa kom hem från London och vi drog igång grillen. Har precis ätit och jag har så ont så jag tror jag går sönder snart. Åker jag in nu ikväll igen, så vet jag med 99% säkerhet att dom kommer att behålla mig, med tanke på att jag redan varit inne en gång idag för smärtlindring. Har ingen större lust att stanna kvar där, men jag tror inte jag klarar av att vara kvar här hemma en längre stund heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0