Ytterligare ett besök

Imorse var det dax igen. Har inte sovit många timmar i natt. Har haft såna smärtor. Mamma skjutsade in mig vid 10.30. Fick en PCB och sen fick jag åka hem igen. PCB´n tog inte helt perfekt, den gör inte det alla gånger, men bra nog för att jag skulle kunna gå som vanligt. Hem och pysslade och gosade med katterna lite, ner en sväng på apoteket och sen hem till föräldrarna igen. Känns bättre att vara här än ensam hemma.

Nu ligger jag i soffan och smärtorna är på väg tillbaka igen, med full styrka. Åker jag in en tredje gång så blir jag inlagd. Vi har gjort en sån deal, jag och min läkare på gyn. Åker jag in 3 gånger på raken så blir jag kvar den 3e gången, för då hjälper inte PCB och jag behöver annan hjälp. Det brukar bli EDA som är det enda som hjälper då. Jag har ingen lust med det nu. Jag har bättre saker för mig. Jobb till exempel.

Nu ska jag fortsätta vila och hoppas att smärtorna på något mirakulöst sätt släpper. Vad har jag gjort för ont som gör att jag måste lida av detta??? Jag måste ha varit en VÄLDIGT elak människa i mitt tidigare liv...

Kommentarer
Postat av: ejja

Skruttefia!!! Krya på dig gumman!!! KRAM!

2010-07-26 @ 00:46:29
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0