Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 9 - måndag 3/5:
Vaknade till ytterligare en dag utan smärtor. Det är så otroligt skönt att vakna upp på morgonen och MÅ BRA!!! Fick väcka lilla Molly igen vid 11.20 för att gå ut första svängen för dagen. Hon ville prompt ta med sig bollen ut, så hon fick springa lös ute på baksidan och leka bäst hon ville med bollen. Hon lessnar aldrig, så efter 35 minuter fick jag tag på henne och hon fick gå in. Jag gick ner för att hämta ut min iPhone. Hem och la den på laddning. Kl 16 kom syster upp och visade mig lite hur den fungerar, sen följde hon med oss på kurs, Rallylydnad fortsättning. Molly var inte så pigg i början men fick igång henne på sista rundan. Nu sover hon hur gott som helst här i soffan.

Imorgon ska vi tillsammans med syster och hälsa på hos farmor. Sen blir det vila för Molly som gäller. Hon brukar vara helt slut i 1-2 dagar efter kurstillfällen.

Nu ska jag se lite CSI, sen skutta i säng. Hur trött som helst idag av nån anledning...

Tablettintag: 0!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0