Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 11 - onsdag 5/5:
Vaknade med lite smärtor, efter en tuff smärtsam natt. Lite frukost och lite Kyäni och efter en stund var smärtorna helt borta igen - mirakel? Ja kanske.

Var tänkt att jag skulle ta en promenad ner på stan vid lunch och sen sätta mig ute i solskenet som var på förmiddagen. Men lagom till jag skulle gå ner, så började det att snöa! Japp i Maj. Väntade lite och vid 14-tiden gick jag ner. Fick lite hjälp med telefonen och passade på att posta ett brev. Hem och gjorde ordning lite kaffe, då jag fick lite kaffebesök. Tanken var att vi skulle sitta ute så Molly fick springa runt ute, men när jag kommit hem så hade molnen dragit ihop sig och frågan var om det inte skulle bli regn. Efter kaffe så ville Molly ut, så vi gick ut med henne och fortsatte prata ute. Vi hade varit ute i kanske 10 minuter när det började hagla! Det var inte lite heller... Vi gick in.

Nu ikväll har jag avkalkad kaffebryggaren så nu luktar det ättiksprit hela lägenheten. Plockade även bort papper och prylar så nu börjar det se snyggt ut här hemma igen. Skönt.

Nu ska vi sova. Saknar en katt bara. Wilmer är borta. Han som alltid håller sig hemma eller i trapphuset. Ska nog vara vaken en liten liten stund till och sen gå ner en sista gång och leta efter honom. Finns han inte där då, så sover han nog hos en granne. Hur jag vet det? Det är kallt ute. Wilmer är INTE ute frivilligt när det är kallt, blåsigt, för varmt, regn, snö osv. Det ska vara perfekta väderförhållanden för att min lilla kille ska vara ute. Därför vet jag att han är hos en granne om han inte är ute eller i trapphuset när jag går ner senare...

Tablettintag: 0
Smygsmärtor: 0 (wohoo!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0