Kyäni 14-veckors test-period slut

Dag 13 - fredag 7/5:
Efter en überjobbig natt med smärtor vaknade jag vid 8-tiden. Lite frukost, lite Kyäni och lite vila så släppte resterna av nattens smärtor. Ner på AF för information och sen bort och hämtade mitt nya körkort. Faktiskt ganska så nöjd med det. Lite lunch, lite intervju och sen mys i solen. Fick främmande av Ann med några av barnen så jag bjöd på lite kaffe och fika.

Ringde och grattade min älskade Lisa på hennes 29 års dag. Ska åka ner i juni när lilla bebisen kommit. Får gratta henne och Ducke då, han fyller på söndag, 30 år. Min ekonomi tillåter just nu inte någonting alls utöver dagliga inköp, knappt ens det...

Mådde hur bra som helst under dagen och hela kvällen. Blev bjuden på efterrätt och lite vin hos grannen och vi satt och surrade ett par timmar.

Tablettintag: 0

Dag 14 - lördag 8/5:
Bra natt och ingen värk alls. Åt frukost och tog mig en dusch innan jag och Molly gick ut. Jag tog med mig lite kaffe och drack ute i solen - hur underbart som helst! In för lite lunch och sen ner på stan med grannen. Molly fick följa med. Blev bjuden på en glass i solen och kolla på lite drakar. Hem för en espresso hos grannen och där höll vi på att somna i solstolarna på balkongen. Men tröttheten fick ge vika då jag hade tvättstuga som kallade. Tvättar för fullt nu och har nyss fått i mig lite middag.

Känns lite nervöst nu. Sista dagen på Kyäni. Hur kommer det att bli i fortsättningen? Hur kommer det att bli imorgon?

Blir en film lite senare: Avatar. Hoppas den är lika bra som det sägs och som jag förväntar mig.

Nu ska jag vila lite och hoppas värken i hela kroppen försvinner. Hostar och nyser och känner mig lite konstig i kroppen. Smygsmärtorna ligger och oroar lite nu känner jag.

Tablettintag: 0
Smygsmärtor: 3/10

Kommentarer
Postat av: Anna the Panna

Jag tyckte filmen var kanonbra!!! =)

2010-05-08 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0