Internet igen bl.a.

Har inte mycket ork över, men jag ska göra en snabb sammanfattning. Trivs som en tok på jobbet! Nu har det varit lite tufft, men det går bra ändå. Igår, måndag, slog jag kontorsrekord i sälj på en dag och det kändes hur bra som helst! Var verkligen super-taggad imorse när jag kom på plats, men hade tyvärr en jävligt tuff natt med smärtor så det blev 4 timmars sömn bara. Väl på jobbet så var det som vanligt morgonmöte (applåder för mig som gjorde säljrekord - nice) sen fick jag chansen att vara medlyssnare på en av Boråsarna. Hann inte med så länge, då jag fick avvika efter 20 minuter. Hade tid för MR så det var bara att pallra sig iväg till sjukhuset. Det var bland det jobbigaste jag varit med om. Nog för att smärtorna inte var okej innan, men efter att ha legat på rygg (smärtorna ökar ännu mer då) i 55 minuter i apparaten, med en tung skiva över hela magen/buken och inte få röra på sig så var smärtorna överjävulska. Jag lyckades ta mig tillbaka till jobbet och berättade för min chef vad som hänt och sen gick jag hem. Har legat i soffan hela em/kvällen och det blir verkligen inte bättre! Jag lovade att jag skulle vara fit for fight igen imorgon, men som det är nu så vet jag inte om jag ens tar mig ut med Molly ikväll... Har för länge sedan passerat den dubbla doseringen av mitt tablettintag och ändå släpper det inte. Ja ja det är väl bara att fortsätta vila och hoppas på det bästa.

Min älskade bästa pappa har varit här idag och kopplat in INTERNET åt mig!!! Har varit utan väldigt länge, nästan 3 veckor, men det har gått bra ändå (tack älskade lilla iPhonenen). Till på köpet så har jag även fått igång min Dreambox - så nu är det hockey som gäller och flertalet filmkanaler!!!

Molly har ju börjat på dagis! Det går hur bra som helst! Men himmel vad hon är trött när hon kommer hem! Hon reagerar inte ens på att det kommer någon och ringer på dörren! DÅ är hon trött min lilla bebis kan jag lova.

Nej det här går inte längre. Min kära lilla mage vill vila, så det är bara att göra som Molly och vräka ut sig i hela soffan. Det är fantastiskt vad en sån här liten hund kan ta sån otroligt stor plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0