Panik-känslor

Jag har såna panik-känslor nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart! Smärtorna är överjävulska och ikväll ger dom inte med sig, inte ens med ett morfinintag på 70 mg (totalt idag, jmf med grunddosering på 20 mg/dag).

Smärtorna har ändrat karaktär sista månaderna. Smärtorna drar bakåt mot ryggen och sitter på en punkt så det smärtar hela bäckenet och strålar ner längst hela baksidan av benet ner mot hälen/foten.

Jag försöker st ut på jobbet så gott jag kan och orkar. Måndag går bra, tisdag så kommer smärtorna smygandes, onsdag finns dom på plats och sen är det roulett vilken dag/vilka dagar jag inte fixar att jobba, onsdag, torsdag eller fredag. Varje vecka! Jag har gjort 3 HELA veckor sen jag började jobba den 9/8...

Just nu är det helt åt skogen för mig. Smärtorna i magen kombinerat med ryggen och smärta som strålar ut i benen, fram och baksida - det håller på att knäcka mig fullständigt! Jag har så ont så jag får panik snart!!! I vanligt fall så skulle jag ha åkt in för länge sedan, men när jag fått höra att det inte finns någonting dom kan göra för mig så vet jag inte vad jag ska ta mig till snart!!!

Imorgon har Molly sitt första lucia-tåg på Hundens Hus. Det är julavslutning för alla kunder och icke kunder och terapihundarna uppvisar då årets lucia-tåg. Här får ni en liten tjuv-titt på hur mitt lilla hjärta kommer att se ut!

Min egen lilla jul-hund:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Pernilla! Nu var det en evighet sedan jag var inne på din blogg. Blir så ledsen när jag läser det du skriver...Att det inte finns mer att göra för dig, hur kan det vara möjligt?! Du kan ju inte ha så här ont, alltid :( Jag sitter själv just nu, första dagen på mensen, och har fruktansvärt ont jag med..det har satt sig på äggstockarna och ändtarm på mig, men jag har bara såhär ont vid mens, och ibland vid ägglossning. Blir så ledsen att du ska behöva ha så ont alltid. Varför blir du inte sjukskriven? Hur tänker FK? Många många kramar till dig! Skriv om du vill prata av dig, vet vad du går igenom. (hade sådana smärtor varje dag innan min op)

/Sandra

2011-12-28 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0