Depp-inlägg

Sen jag började med alla nya tabletter så har jag mått jävligt dåligt. Smärtorna är okej på förmiddagen, sen vid 11-12-tiden börjar dom slå igenom och bli värre och värre ju längre dagen går. Lagom till kvällen när det är sovdags så är smärtorna på maxdos. Har tuffa nätter och när jag vaknar så börjar det om igen. 2 av tabletterna jag tar, började jag med på maxdosering direkt. Tar dem på kvällen och 2 timmar senare så somnar jag. Har inte en chans att kunna hålla mig vaken. En av dessa tabletter är en hormontablett. Sen jag började ta den så har jag smällt upp rejält i vikt. Det slog bara till på ett par veckor och bara så där så är det ytterligare 10 kg mer av Pernilla att älska. Det känns så jävla jobbigt. Jag mår så fruktansvärt dåligt av detta. Att gå upp i vikt av mat är en helt annan sak, för då kan du göra nåt åt det. Att gå upp i vikt av hormoner är en helt annan sak. Det spelar ingen roll hur du äter eller hur mycket du tränar, så hjälper det egentligen ingenting. Hormonkilona finns där och har bestämt sig för att stanna. Förutom hormonkilon, så kan jag lägga till flertalet andra biverkningar på denna jävla hormontablett. Bl.a förlust av livsgnista, nedstämdhet och har ingen lust att göra någonting alls, vill helst vara ensam och sitta hemma och inte göra någonting. Jag har börjat vara ute och gå väldigt mycket. Det är mitt sätt att koppla av och rensa huvudet.

Ibland är jag mer less än andra dagar på denna förjävliga sjukdom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0